Ringier Slovakia Media sa stal jediným vlastníkom športového portálu Šport.sk, potom ako odkúpil tretinový minoritný podiel v Šport.sk od spoločnosti Šport Press.
Akvizícia je ďalším krokom pre Šport.sk pri implementácií úspešnej stratégie skupiny Ringier Sports Media Group (RSMG). V rámci zmien, spustil Šport.sk už v priebehu roka novú generáciu webu. Súčasťou novej stratégie je aj výrazné zvýšenie kvality pokrytia športových udalostí, so zameraním na komplexné predzápasové spravodajstvo, doplnené o detailné informácie počas zápasov, vrátane výsledkov a analýz. Šport.sk už využíva inovatívny redakčný systém Sportal 365, ktorý využívajú veľké športové redakcie po celom svete, vrátane tímov skúsených športových novinárov a mediálnych profesionálov. Vďaka tomuto systému dokážu prinášať jedinečné a hodnotné informácie pre čitateľov, športových fanúšikov, ako aj inzerentov.
Tomáš Doubrava, Managing Director Šport.sk: „Športové spravodajstvo prešlo vo svete za posledné roky veľkou transformáciou. Preto ma teší, že sme súčasťou modernej stratégie Ringier Sports Media Group, ktorá na tieto zmeny správne reaguje. S podporou RSMG, ponúkneme našim čitateľom nielen najrýchlejšie, ale aj najlepšie a najkvalitnejšie spojenie s ich obľúbenými športami. Vďaka celoeurópskej spolupráci v RSMG vieme našim čitateľom ponúknuť kvalitnejší obsah, ako kedykoľvek predtým, s novým zameraním na špeciálne videoformáty. Chceme im tak otvoriť dvere k tajomstvám jednotlivých športov a nechať ich nahliadnuť do šatní ich obľúbených tímov a športovcov.“
Robin Lingg, Predseda predstavenstva riaditeľov, Ringier Sports Media Group: „Víziou RSMG je ponúknuť fanúšikom najpokročilejší športový zážitok 21. storočia. Tešíme sa, ako sa vyvíja stratégia RSMG na Šport.sk. Spoločne ponúkneme slovenským športovým fanúšikom bohatý športový obsah, kombinovaný s možnosťami individuálneho nastavenia a vernostnými nástrojmi pre čitateľov, založených na redakčnom systéme Sportal 365. Som presvedčený, že vďaka tomu získa Šport.sk množstvo ďalších čitateľov.“
Ringier Sports Media Group (RSMG)
Od svojho založenia v roku 2022 spája RSMG popredné športové médiá s inovatívnou globálnou technológiou. S 10 značkami v 8 európskych krajinách RSMG osloví každý mesiac 300 miliónov športových fanúšikov. V jednotlivých médiách pracuje viac ako 200 novinárov, ktorí každý deň vytvoria viac ako 1 000 obsahových článkov, čím oslovia 30 miliónov užívateľov denne. RSMG neustále a strategicky investuje do sektora športových médií s cieľom dosiahnuť popredné globálne postavenie prostredníctvom konsolidácie líderských značiek digitálnych športových médií. Medzi tieto značky v súčasnosti patria Sportal Media Group v Bulharsku s Sportal.bg a Sportal365, gsp.ro v Rumunsku, sportal.rs v Srbsku, sportal.hu v Maďarsku, Šport.sk na Slovensku, sportal.gr v Grécku, A Bola v Portugalsku a Sportnieuws.nl v Holandsku. Strategická investícia do britskej spoločnosti LiveScore Group a spoločná firma vytvorená s holandskou DPG Media Group podčiarkujú globálne ambície RSMG.